Monday, May 5, 2014

פרידה מדושקה, גור נחייה Saying Goodbye to Dushka, a Guide Dog Puppy

לדושקה שלנו! נשמה כל כך טובה שאי אפשר להסביר, פשוט מכניס אושר לחיים. אני כבר מבין שזה נגמר (לקח הרבה זמן) ועכשיו זה הזמן לומר שלום היה לנו את הכבוד לגדל כלב שבשבילנו הוא משפחה שלמה והוא הכי מושלם שיש, למרות הצליעה ברגל שפסלה אותו מלהיות כלב נחייה, ... אבל זה כל כך ברור שהכלב הזה יתרום כל כך הרבה לא משנה איפה שהוא יהיה. השבוע קיבלנו הודעה שהוא אומץ על ידי משפחה שיש להם ילד קטן עם גידול במוח. אני מבין שהמטרה העיקרית זה להכניס שמחה לחיים של אותו ילד ואני בטוח במיליון אחוז שהילד הזה יהיה מאושר אתו. אני שמח שלד הגיע לידיים טובות וזה מאפשר לי לשחרר ולהמשיך הלאה. אני אבא גאה עם מלא געגועים מאחל לך הצלחה. אוהבים אותך והנה כמה תמונות שיישארו אתנו תמיד דוראל כלבי נחייה באר שבע https://www.youtube.com/watch?v=KjrTwBsFUY To our Dushka! Dushka was such a good soul who brought happiness into our lives. I understand now (it took me a long time) that the time has now come to say goodbye. ad the privilege of raising this dog, who was perfect in every way despite the limp that disqualified him from becoming a guide dog. This week we were told that he was adopted by a family who had a child with a brain tumor. I understand that the objective is to give this child some happiness in his life, and I'm sure that he will be happy with him. I'm happy that he is in good hands, and that enables me to go on. I'm a proud father and I miss you terribly, and wish you the best of luck! We love you! Here are a few pictures that will be with us always. Dural, Guide Dogs, Be'er Sheva

1 comment:

  1. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KjrTwBsFUY0
    an active link to the video

    ReplyDelete